Saniståls kommunikations- og markedsføringsstrategi | Afsætnings opgave

Indledning
Saniståls overordnede kommunikationsstrategi bygger på et internt tema, der lyder "mere end du tror". Det afspejler Saniståls brede udvalg af produkter og servicekoncepter og Saniståls høje niveau af viden.

”Mere end du tror” afspejler også organisationens kultur – at medarbejderne hele tiden stræber efter at give hinanden og kunderne positive oplevelser og overraskelser. Formålet med det interne tema er således at medarbejderne hver dag mindes om at overraske hinanden og kunderne positivt - og altså gøre mere end eksempelvis kunderne forventer.

Indholdsfortegnelse
- Vi styrker konkurrencekraften
- Bedst på kerneydelser
- Mere end du tror-oplevelse

Uddrag
Saniståls generelle marketingaktiviteter bygger på mere end du tror budskabet om positiv overraskelse og visionen om at skabe konkurrencekraft hos vores kunder.

Markedsføringsaktiviteterne og budskaberne tilpasses i forhold til salgsorganisationens aktuelle indsatsområder, så der er sammenhæng og synergi.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her