Rains | Tværgående case

Indholdsfortegnelse
Analyser Rains’ interne forhold
Virksomhedskarakteristik
Konkurrencedygtighed
Diskuter virksomhedens fremtidlige strategi
Diskuter virksomhedens branding
Vurder Rains’ distributionsstrategi

Uddrag
Rains er en dansk virksomhed, grundlagt i 2012. De har hovedkontor i Egå og showroom samt detailhandel i Refshaleøen i København og produktion er belagt i Kina.

Deres hovedfokus er regntøj. De har igennem den traditionelle ”gummi” rengfrakke opnået succes på rimeligt kort tid. Deres første kollektion bestod af to styles – en lang og en kort regnfrakke. I dag tilbyder de et komplet sortiment af vandtæt overtøj, accessoires og tasker til den modebevidste forbruger.

Rains er et stort internationalt brand, der sælges til 3.100 forhandlere i 21 lander verden over.

Der har gennem det sidste stykke tid været en stor vækst på det asiatiske marked, derfor er der kommet salgskontor og showroom i Shanghai.

Danmarks årlige 121 regnvejrsdage var en af inspirationskilderne til Rains. Rains’ vision er at skabe, inspirere og motivere til positive udendørs dage, uanset vejret. De ønsker at gøre hver dag inspirerende og smuk!

Virksomhedens målgruppe er meget bred, det kan været alt fra dagplejemoderen, forretningsmanden eller den moderne teenager.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu