Indledning
Med afsæt i de oplysninger, der står til rådighed i det udleverede casemateriale, vil der blive fremhævet bestemte produktforhold for at komme frem til en endelig konklusion.

For at løse den stillede opgave, vil der blive taget udgangspunkt i følgende produktforhold klassifikation af produkter, kvalitet, sortiment, mærkestrategi, branding og beliggenhed.

Indholdsfortegnelse
Opgave 1: Analyser RAINS anvendelse af parametrene produkt, pris og distribution

Uddrag
Deres produkter har derfor en funktionelle kvalitet idet, de primært sælger regnjakker. Det beskytter forbrugerne mod regn og oven i det så de kan holde varmen når de går ud fra døren, det gør så forbrugerne kan få en positiv udendørs oplevelse uanset vejret.

Udover det går RAINS rigtig meget op i deres produkter kan placeres i modeverdenen med fashionabelt regntøj.

Tøjet er inspireret af den skandinaviske minimalistiske stil, hvor RAINS også har udviklet kollektion bestående af regnjakker, tasker og accessoires med funktionelle- og stilfulde detaljer.

RAINS er meget inspireret af mode og deres holdning er, at deres kunder skal kunne udtrykke sig selv og sin identitet gennem det overtøj, de har på. Dermed opfylder RAINS produktforholdet smagsmæssig kvalitet.