Indholdsfortegnelse
Om Prada
Produkter
Gallup Kompas
Målgruppe
Købstype + Købsadfærd + Købsmotiv
- Købstype
- Købsadfærd
- Købsmotiv
- Behov
- Pain
Pradas Marked
- Primært På B2c
- B2c
- Heterogent Marked
- Ufuldkommen Konkurrence
Swot
- Styrker
- Svagheder
- Muligheder
- Trusler
Vækststrategier
- Markedspenetrering
- Produktudvikling
- Markedsudvikling
Uddrag
OM PRADA
- Prada blev grundlagt af Mario Prada tilbage i 1913, i Milano, Italien og har i dag hovedkvarter i samme by
- I 2020 lå deres omsætning på omkring 2,4 millioner euro.
- I dag er deres administrerende direktør Miuccia Prada - det yngste barnebarn af Mario Prada + dog hed havde hun ikke selv efternavnet Prada til at starte med og fik hendes mors søster, som ikke var gift til at adoptere hende i 1980’erne, så hun officielt kunne få efternavnet Prada.
- Prada hører under lædervareforretningsbranchen, som Prada Danmark selv har oplyst
PRODUKTER
GALLUP KOMPAS
Pradas målgruppe er de moderne individorienteret, da
- Der er en overvægt af unge i segmentet
- De er kvalitets bevidste, følger de nye trends og er villige til at betale det ekstra for en luksusvare
- Hvilket de kan pga deres høje indkomst
Skriv et svar