Nature Footwear | Afsætning | 12 i karakter

Indholdsfortegnelse
Opgave 1 - Markedet for sko
Opgave 2 - Segmentering

Uddrag
Nature Footwear er en mindre virksomhed med stor fokus på kvalitet frem for kvantitet. Skoene bliver håndlavet af dygtige fagmænd i Portugal og skoenes pasform er især vigtigt for virksomheden.

Virksomheden kalder sig Nature, og det har de i stor grad også fokus på. Bæredygtighed er en stor del af deres brand, både i deres produkter og andre områder.

Deres sko har såler lavet af genbrugsmaterialer og snørebåndene af gamle plastiskflasker.

---

Markedssegmenteringen vil jeg udarbejde ved at opdele Nature Footwear’s forbrugere i to segmenter med udgangspunkt i de væsentligste segmenteringsvariable.

Det første segment hos Nature Footwear er kvinder i alderen 25-50 år med en videregående uddannelse.

Typisk vil de bo i storbyer eller provinsbyer. Dette segment vil ofte være villige til at betale lidt ekstra for kvaliteten, og vil også have et rådighedsbeløb som tillader dette.

Deres mærkeloyalitet vil også være stor, da de har en fast indkomst og ofte holder sig til deres vaner og det som de kender til.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu