Købsbeslutningsprocess bryllupsfest | 12 i karakter

Indledning
Når folk bliver gift får de tilfredstillet et behov. Dette kan placere i Maslows behovspyramide. Denne fremstilling er lavet af den russisk-amerikanske psykolog Abraham Maslow. Hans påstand er at behovene opfyldes nedefra pyramiden og derefter bygger sig op.

Uddrag
For at få tilfredsstillet det ovenstående behov gennemgår forbrugerne en købdsbeslutningsproces som er faserne som forbrugeren gennemgår ved køb af et produkt eller ydelse.

Udover det indgår der flere personer i købsbeslutningsprocessen som har forskellige roller og forskellige indflydelser på købet.

Der er forskellige facer i processen som er problemanderkendelse, informationssøgning, vurdering, købsbeslutning og sidst efterkøbsevaluering.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu