IKEA & Zalando | Afsætning Case | 10 i Karakter

Indholdsfortegnelse
SWOT-analyse: IKEA
- Mission:
- Vision:
- Værdier:

SWOT- analyse: Zalando
- Mission:
- Vision:
- Værdier:

SWOT- analyse: REMA 1000
- Mission:
- Vision:
- Værdier:

Opgave 8.4
1. Zalando
Konkurrencestrategier (generiske strategier)

Uddrag
Mission: ”to be offering a wide range of well designed, functional home furnishing products at prices so low that as many people as possible will be able to afford them.”

- ”At tilbyde en bred vifte af veldesignede, funktionelle boligindretningsprodukter til priser så lave, at så mange mennesker som muligt har råd til dem. ”

Vision: “To create a better everyday life for the many people.”
- "At skabe en bedre hverdag for mange mennesker.”

Værdier: ”leading by example, will power and humbleness, differentiation, desire for innovation and creativity, enthusiasm and togetherness, and consciousness for cost.”

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu