Convenience | Analyse

Indledning
Markedet for convenience er steget kraftigt gennem årene. Dette er forbundet med at mange, som fx børnefamilier eller studerende der er flyttet hjemmefra, altså har en travl hverdag.

Dette gør at mange gerne vil have et hurtigt alternativ til fx deres aftensmad, og her vælger at købe produkter der hører under convenience kategorien.

Indholdsfortegnelse
Det kulturelle forhold:

De økonomiske forhold:

Uddrag
Convenience produkter har været på hylderne i mange år, dog er det kun et par år siden at varekategorien rigtig tog fart. Der er nemlig sket en ændring på markedet for convenience produkter.

Tidligere følte mange kunder sig en smule snydt, da de købte et produkt ved at kigge på billederne derpå, som så lækre og indbydende ud.

Hvor de herefter kom hjem, og det viste sig at produktet var skuffende og indholdet ikke var som forventet ud fra billederne.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu