Analyse | Promovering af produkter | 10 i karakter

Indledning
Denne opgave analyserer 2 forskellige YouTube-videoer af 2 forskellige danske youtubere, der hver især promoverer for et produkt, som er vidt forskellige.

Fokus er på sproglige og visuelle virkemidler, og målgruppen, sammenligner og evaluerer forskellige tekster og indvirkningen på målgruppen.

Indholdsfortegnelse
Den nye IPhone X, Rasmus Brohave
Simone Wulff, Dekorer mit hus
Sammenligning af de to influensers

Uddrag
YouTube-videoen "Dekorer mit hus" er blevet uploadet af Simone Wulff d. 22. juni 2017. Varigheden på videoen er 4 minutter og 58 sekunder.

I videoen beskriver hun HP’s nye håndholdte fotoprinter "Sprocket Photo Printer", som er en del af kategorien "reklame", fordi den er lavet i samarbejde med virksomheden og betalt i samarbejde med HP.

I sin video beskrev hun HP’s Sprocket, hvor hun talte om produktets udseende, hun testede det og til sidst viste og fortalte, hvordan man bruger det.

Efter at have beskrevet produktet fremsatte hun sine egne forslag til, hvordan man bruger HP’s Sprocket, hvor hun lavede sit eget DIY-projekt - forkortelsen af "Do It Yourself".

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu