Værdikædeanalyse af Carlsberg | VØ | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
1) Tegn en detaljeret værdikæde
2) Udarbejd en værdikædeanalyse for virksomheden.
- virksomhedens infrastruktur:
- Menneskelige ressourcer:
- Produkt og teknologi:
- Indgående logistik:
- Produktion/bryggeri:
- Indkøb:
- Marketing og salg:
- Konklusion:
- Kilder:

Uddrag
virksomhedens infrastruktur:
Carlsberg lægger meget fokus på at udvide deres sortiment. Det gør de, da de har koner over alt på verdensplan

med forskellige baggrunde og kulturer. Der er derfor vigtig for Carlsberg at tilpasse sig de forskellige kulturer, samt deres behov

Menneskelige ressourcer:
Carlsberg har mere end 40.000 medarbejder fordelt over hele verden.

Deres mange medarbejder besidder alle en masse kompetencer, hvilket gør Carlsberg i stand til at differentiere sig for konkurrenterne.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu