Reklameanalyse af Bilkas “Far til fjorten”

Uddrag
Reklameanalyse af Bilkas reklamefilm "Far til fjorten" (2016), hvor de siger, at det ikke er et problem at have fjorten børn. Reklamen blev vist første gang 7. januar 2016.

Produktet
Vi vil som start analysere en levende reklame ved navn ”far til 14” som er blevet udsendt af Bilka da de i perioden 9-15 januar kørte tilbud på nogle bestemte varer. I reklamen bliver der reklameret for på 1,5 liter sodavand, 2 kasser øl Tuborg eller Carlsberg og halv kg hakket svinekød, men man kan også spar 25% på økologi.

Beskrivelse af reklamen.
Hvad ser vi?
I starten af reklamen filmen bliver vi præsenteret for hele familien, her i blandt faderen ved navn Per, og moderen som vi aldrig får oplyst navn på. De sidder i deres sofa med deres fjorten børn.

Moderen er stewardesse og skal til Dubai og er derfor væk det meste af tiden, hvor faderen er blevet tildelt den typiske moderrolle som består af pasning af børnene og madlavning, og indkøb.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu