Far til Fjorten – Bilka reklame 1

Indholdsfortegnelse
Genre
Kommunikation
Type og værdi
Komposition
Det visuelle
Lyd, lys og farver
Klipningen
Perspektiv
Beskæring
Teksten
Historien
AIDA
Person
Sted og Miljø
Rekvisitter
Reklamekneb

Uddrag
Brand = Med Bilka’s brand præsentere de deres bestemte og fortællinger om dem. De fortæller blandt om far til fjorten, hans kone, som egentlig ikke kan se problemet i at have fjorten børn. De har en travl hverdag, som denne målgruppe

- sagtens kunne have, men det, som Bilka vil have ud af den reklame er at det de ikke selv kan klare, det klarer Bilka for dem.

- Brugsværdier: Det der lægges mest vægt på i denne reklame er at det, som man ikke selv kan nå i sin travle hverdag, jamen det klarer Bilka. Det kommer til udtryk tre gange i selve reklamen, og det er faktisk det, som hele reklamen er bygget op på.

- Reklamen er med til opbygge et brand for Bilka med hensyn til, at hvis man har en travl hverdag hvor man ikke selv lige når alting, jamen så klarer Bilka det. Til at opbygge selve brandet så er der de her to idoler = Per og Mette. De skal forestille sig at have en travl hverdag, hvor Bilka hjælper dem igennem.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her