Uddrag
Købsadfærd:

- Målgruppen har valgt cyklen frem for bilen selvom de har penge til det. Dette er klart et overvejelseskøb, da de tænker på miljøet og går op i træning og en sund krop.

- Proownedcycling sælger egobehov til kunderne, da man føler sig bedre tilpas med en højkvalitet cykel og cykeltøj til en billig pris.

Man får en anderkendelse af at have udstyret i orden, som man ikke har været ude at bruge rigtig mange penge på.

- Det er kompleks købeadfærd hos kunderne, da de elsker at dyrke sport. Kunderne går igennem alle faser i købsprocessen.

Men ved overvejelse ved målgruppen at ved cykelsporten skal de have det bedste cykeludstyr, og mærkeloyalitet er en stor del, og så er det kæmpe plus i bogen at det er genbrugsudstyr der næsten ikke er brugt.

- Der er to købemotiver det funktionelle og det sociale, det er de sociale købemotiver.

Da det er snob og handler om at de gerne vil handle anderledes. De cykler i stedet for at køre i bil som alle andre gør.

Det gør at de handler meget kvalitet bevidst og køber mindre mærker som alle ikke cykler i.