Primo tour A/S | Afsætning

Indholdsfortegnelse
Virksomhedsbeskrivelse 2
Porters five forces 3
BMC 4
SWOT 5
TOWS – fremtidige muligheder for vækst 6
Bilag 7
Værdikæde 7
Omverdens model 9

Uddrag
Primo tours blev stiftet i slutningen af 2009 af Henrik Søndergaard og Bjarke Hansen. De havde sammenlagt 38 år erfaring inden for den danske rejsebranche. Primo tour A/S er en servicevirksomhed, samt et aktieselskab. Da de ikke sælger eller producere produkter, men derimod tilbyder charterrejser til kunder. Den branche de befinder sig i er rejsebranchen.

Deres virksomhedstype er en servicevirksomhed, da de leverer en service til deres kunder.
I henhold til konkurrencestrategien benytter de sig af differentiering, da de tilbyder et unikt produkt til et stort marked.

Ud fra strategiske grupper positionerer de sig i strategiske gruppe 2, da de ikke er helt vildt dyre men ikke helt billige. Deres vision og mål er de gerne vil være konkurrencedygtigt alternativ til deres gæster hvori de kan udbyde en unik service oplevelse, både under og efter ferien.

De vil gerne lave nye koncepter og uddanne deres personale så gæster får den bedst mulige oplevelser. Det marked de befinder sig på, er B2C, da virksomheden sælger deres service og ydelser direkte til kunden. Deres distributionskæde er direkte, da de netop sælger deres ydelse direkte til kunden.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her