Indholdsfortegnelse
Normal:
- Virksomhedskarakteristik
- Virksomhedens navn:
- Selskabsform:
- Virksomhedstype:
- Økonomiske nøgletal
- Ide, vision og mission
- Forretningsmodel
- Aktivitetsperspektiv:
- Markedstilbud:
- Kundeperspektiv:
- Kernekompetence (Hvad er de særligt gode til):
- Konkurrencemæssige fordele (Hvor er de bedre end konkurrenterne)
- Kritiske succesfaktorer
- Produkter:
- Målgruppe:
- Branche:
- Antal konkurrenter:
- Markedsandel
- Markedsvækst:
- Udenlandske markeder - internationalisering

Uddrag
Deres vision er at tilbyde kunderne et stort udvalg af Danmarks billigste basisvarer og personlig pleje produkter.

Deres mål er at tilbyde kunden en unik oplevelse, hver gang du køber dine varer hos os og derfor får vi hele tiden nye spændende varer i vores butikker.

---

Kunderelationer: Nye kunder tiltrækkes på grund af de lave priser, der er skabt en personlig relation, da det ikke er automatiseret betjening, tingene skal scannes ind ved en bestyret kasse.

Kundesegmenter: En stor kundesegment, som er fra teenagealderen til ældre. Dette skyldes, at deres brede sortiment med mange forskellige produkttyper, samt deres billige priser som alle kan være med på.