Marketingmix | Noter Afsætning

Indledning
Marketingmix er den måde en virksomhed anender de 4 p’er på for at tilpasse sig markedet og realisere sine ål.

Uddrag
Når man analyserer nøgletallene, skal man tage flere forhold i betragtning. Fx har det betydning, hvor længe mærket har været på markedet, hvor mange konkurrenter der er og hvilken markedsføringsindsats, der ligger bag både eget mærke og konkurrenternes tilsvarende mærker.

Kendskabsprocenten skal være så høj som mulig. En lav kendskabsprocent skyldes typisk mangelfuld eller forfejlet promotionindsats. Andre årsager kan være, at distributionen er for snæver eller, at vareeksponeringen i butikkerne kan forbedres.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu