Les Deux | Case Marketingmix

Indledning
Les Deux er en produktionsvirksomhed. Les Deux blev til et anpartsselskab i 2011 og blev startet i 2009 af iværksætterne Andreas von der Heide og Kristoffer Haapan som sammen ønskede at starte et livsstilsbrand til mænd.

Les Deux er både B2B og B2C da de sælger over deres hjemmeside og gennem andre mellemhandlere. Virksomheden, er placeret på Frederiksberg i København, havde ultimo 2017 12 ansatte. Produktionen var indtil 2016 lokaliseret i Tyrkiet, men blev derefter flyttet til Portugal, hvor der var større fleksibilitet.

Uddrag
Les Deux målgruppe består primært af mænd i alderen 15 til 30 år. Les Deux er også på de udenlandske markeder såsom Tyskland, England, Sverige og Norge. Deres fremtidige planer er at bevæge sig ind på flere internationale markeder, det har altid været Les Deux ambitioner at markedsfører sig på internationalt. Les Deux Målgruppe skal have en mellemindkomst, for at have et rådighedsbeløb til produkterne.

For at analysere målgruppestrategien, benyttes SMOK-modellen, som udgør segmentudviklingen...

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu