Internationalisering | Afsætnings noter

Indholdsfortegnelse
Landeanalyse

Kulturelle forhold

Internationalt marketingmix
- Produktstrategi:
- Prisstrategi:

Internationalt place strategi

Uddrag
-> En analyse af et givent (valgt) eksportmarked med det formål at indsamle informationer om det nye marked

-> Konklusionen er stadig M/T (som ved omverdensanalyse/PESTEL, men strukturen er en anden)

-> Struktur
1) Generelle forhold = Samfundsmæssige forhold, som fx samfundsøkonomi, demografi, kultur osv.

2) Markeds- og produktspecifikke forhold, som fx konkurrenceforhold, medieforhold, købsadfærd osv. Tjek PPT på Moodle for oversigt!!

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu