Haribos mest sete reklamespots | Analyse | Haribo

Indholdsfortegnelse
Analysedel
- Medieanalyse
- Analyse af indhold
- Analyse af filmiske virkemidler
- Analyse af filmiske virkemidler
- Vurdering
Målgruppe
Sammenligning

Uddrag
Reklamer fra Haribo der skal analyseres
1) Reklame fra 1900’erne har vi valgt den fra tidsrummet 2:08 til 2:58 i klippet ” Haribos mest sete reklamespots”
2) Reklame fra 2017

---

Reklame genre = reklamen er narrativ da man kan se hvor reklamen forgår og det gør den næsten ude på landet, da man i det første klip kan se en mark og en traktor.

Man for også oplyst personernes relationer og forhold, hvor man fx kan se at hele familien er samlet, små børn leger sammen, en mand og en kvinde har hele tiden øjenkontakt hvilket viser der er en romance mellem de to.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu