Happydays | Dansk Aflevering | 12 i Karakter

Indledning
Ahh, ferier. Hvem glæder sig ikke til, når ferien ligger lige rundt om hjørnet? Hvem nyder ikke en rejse til et varmt land, der udbyder all inclusive?

Hvem nyder ikke noget kvalitetstid med sin familie, hvor man kan tilbringe turen med carpool karaoke, diskussioner, og påmindelser om, at man har glemt sit pas derhjemme, hvilket først går op for en, efter man har krydset den tyske grænse?

Det danske aktieselvskabet Happydays, stiller alle overstående til rådighed for os kunder. Happydays A/S er en rejsevirksomhed stiftet i 2004, der som udgangspunkt udbyder kør selv-ferier til feriedestinationer i 12 europæiske lande.

Uddrag
Reklamen har ikke et bestemt tema men snarer flere temaer. Jeg kan umiddelbart nævne temaer som; Glæde, afslapning og kvalitetstid med familie.

Udover det, så lover reklamen en sommerferie i Østrig, autentiske vinferier, håndplukkede hoteller og årets bedste bilferie, hvilket er ret ironisk, taget i betragtning af, at man 3 måneder efter reklamen blev udgivet, ikke engang kunne rejse ud af landet, grundet pandemien.

Reklamen prøver at sælge en livstiv der har meget med temaerne at gøre. En afslappet ferie, med familien, fyldt med glæde.

Ud fra analysen, så vil der helt klart tales for, at der er en overensstemmelse mellem målgruppen og de faktiske læsere.

Som nævnt i starten af analysen, så er det de traditionelle og de moderne orienterede som reklamen mest henvender sig til, og derfor er det oplagt at det er dem der er læserne.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu