Indholdsfortegnelse
Hvor mange butikker driver Dagrofa?
Hvad er Dagrofas slogan?
Hvilke 4 hovedområder er Dagrofas strategi bygget op omkring?
Ansvarlig virksomhed
Ansvarligt sortiment
Ansvarlig butik
Ansvarlig arbejdsplads
Hvilken idegenerering metode anvendte I? Begrund hvorfor I anvendte denne.
Hvad er målet med idéen?
Hvordan kan idéen skabe værdi for butikken og kunderne?
Hvem kan idéen ellers skabe værdi for?
Hvilke ressourcer skal der til for at gennemføre idéen?
Hvor lang tid vil det tage at gennemføre idéen?
Udarbejd en plan for gennemførelse af idéen.
Hvor realistisk er idéen?

Uddrag
Dagrofa koncernen driver kæderne MENY, SPAR, Min Købmand og Let-Køb – samlet set omkring 511 butikker hvoraf 54 MENY

For at skabe gode kundeoplevelser har Dagrofa udviklet forskellige labels mærker, nævn 3 af dem de mest kendte er Gestus, Grøn Balance, First Price og OMHU.

Hvad er Dagrofas slogan?
Dagligvarekoncernen Dagrofa har fået et nyt visuelt udtryk.

Det sker i form af et nyt logo, der lanceres i dag.
Målet har været at ramme et både tidløst og enkelt design, som skal sende et signal om en fødevarevirksomhed i fremdrift og udvikling, lyder det i en pressemeddelelse.

---

Med udgangspunkt i en butik i en af Dagrofas kæder i dit lokalområde skal I lave en liste med innovative idéer til butikken. Det kan være idéer til indretning, sortiment, markedsføring, salg, arbejdsopgaver eller andet.