Indholdsfortegnelse
Reklameanalyse – H&M
- Materiale:
- Opgave:
- Laswells kommunikationsmodel:
- Argumentation:
- Filmiske virkemidler:
- Vurdering:

Analyse
- Laswells kommunikationsmodel:
- Afsenderen:
- Meddelelsen:
- Medie:
- Modtager:
- Effekt:
- Argumentation:
- Appelformer:
- Filmiske virkemidler:
- Fotografering/beskræing:
- Vurdering:

Uddrag
Materiale:
Reklame: H&M Conscious: Bring it on https://www.youtube.com/watch?v=7i4JSzB8VlU

Artikel: Eksperter undrer sig over H&M’s afbrænding af nyt tøj, Christian Engell, Sari Vengendal og Lea Carina Uhd Frederiksen, TV2, 15.10.2017 https://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-10-15-eksperter-undrer-sig-over-hms-afbraending-af-nyt-toej

Opgave: Lav en reklameanalyse af H&M Concsious: Bring it on. I skal inddrage følgende punkter i analysen. Husk at begrunde dine svar til de enkelte punkter med henvisning til bestemte steder i reklamen.