Virksomhedskarakteristik af Aarstiderne | Afsætning

Uddrag
Ideologien bag Aarstidernes koncept tager sin begyndelse i 1996, hvor Thomas Harttung starter foreningen Barritskov Grøntsagshave, efter at have været til Verdensøkologikonferencen på Holmen i København. Under en konference, i forbindelse med foreningen, bliver Thomas Harttung inspireret til at skabe et tættere bånd mellem bonde og kunde.

Denne tanke realiseres i år 1997, hvor grundlæggerne Thomas Harttung og Søren Ejlersen sammen skyder konceptet i en virksomhed.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her