Kampagneforslag til Aarstiderne | Afsætning

Indholdsfortegnelse
Kampagneforslag
SWOT-analyse
Segment/målgruppeanalyse
Bilag 1 (TOWS-analyse)
Bilag 2 (TOWS case senarios)
Bilag 3 (udvidet segment/målgruppeanalyse)
Bilag 4 (Positioneringskort)
Bilag 5 (Value surply chain)
Bilag 6 (Brainstorm persona)
Bilag 7 (Retoriskkompas)
Bilag 8 (Kommunikationsmodel)
Bilag 9 (Survey money undersøgelse)
Litteraturliste

Uddrag
En af Aarstidernes vigtigste værdier og visioner er at skabe et sundt miljø. Hos Aarstiderne er det en passion de har dyrket lige siden virksomhedens spæde start og noget vi ser som en mulighed for at videregive til deres kunder. Information om produktion og bæredygtighed er en vigtig kilde mellem Aarstiderne og deres kunder.

Vi ser det som en nødvendighed at båndet mellem kunde og Aarstiderne kun kan blive stærkere, og et ønske, at kunderne har mulighed for at engagere sig i den samme ånd som Aarstiderne besidder. Aarstiderne har i mere end i et årti opbygget et fundament op omkring troværdig, passion og loyalitet. Dette har skabt et bredt kunde spektrum og er noget Aarstiderne værdsætter med stor respekt.

Med henblik på Aarstidernes loyale kunder vil vores kampagnen fokusere på at videregive de værdier og visioner som Aarstiderne tror på. Det optimale vil derfor være at formidle vores intentioner til børn i en tidlig alder. Dermed vil vi forsøge at få tildelt en ny målgruppe hos Aarstiderne.

Kampagnen har fået titlen ”Sund Fornuft” da vi er af den forståelse at det både er sundt og fornuftigt at købe hos netop Aarstiderne. Vi ønsker at Aarstidernes kunder skal få et solidarisk forhold til virksomheden og engagere sig i at ”passe på vor jord”, som er et vigtig element i Aarstidernes filosofi.

Sund Fornuft kampagnen vil indebære undervisning og foredrag på forskellige institutioner som skoler, fritids institutioner samt børnehaver, omkring hvad der kommer fra vores jord, hvilke frugt/grøxqntsager der produceres i Danmark, hvad kan vi bruge Aarstidernes egne produkter til osv.

En anden del af Sund Fornuft vil indebære at vores nye målgruppe kan bidrage med deres egne opskrifter fra hjemmet til Aarstiderne. Opskrifterne vil derefter blive udvalgt af en jury som skal udvælge en del af de sendte opskrifter – til en endelig ”Opskriftsamling” som Aarstiderne senere vil producere og sende ud med kasserne. Både som en kilde til inspiration, samt udveksling af ideer og feedback samt respons der skaber vedvarende interaktion med danske familier.

Med denne ny tænkning kampagne som er vores opskrift, ønsker vi at markere Aarstidernes vigtigste vision om at videregive sund fornuft og ansvar til næste generation. Vi skal være bedre til at passe på vores miljø og klima samt vores jord.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu