The Influencer Economy | Marketing | 12 i karakter

Indholdsfortegnelse
Task 1

Task 2 (A)
- Influencers
- Consumers
- Social Media

Task 3

Task 4

Uddrag
a) Influencers marketing, er sociale medie influensere bliver betalt for at promovere for andres brands eller et produkt og det er det mest voksende part af reklameindustrien lige nu.

Kritikken opstår ved at influenserne er et skridt bagefter, som Matt Donegan siger den mest effektive reklamation er ord fra ens mund, men influensers reklamere mere som var det for deres ven.

b) Opmærksomheden vakte fordi folk var i tvivl om billedet var sponsoreret eller hun selv havde købt kufferterne.

c) De såkaldte influensers er personer som er kendte på de sociale medier. Ved samarbejdelse med firmaer vil influensers, få nogle af de produkter, som firmaet sælger, som fx kan være tøj, hvis det er det firmaet producere.

---

- The pros of being an influencer is that you can get a lot of stuff for free if you promote for it. For example, in task 1.c, they tell about the influencers are getting stuff from companies if they promote for the given stuff.

- The cons of being an influencer is that, you can get a lot of discuss of what you promote is real or fake stuff.

For example, was there a lot of discuss about Naomi Campbell’s post on Instagram with the three suitcases in her hotel room. Was it payed promoting or not?

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu