Sprout | Noter Afsætning

Indholdsfortegnelse
Sprout case
1. Definér hvilke(t) marked/markeder Sprout befinder sig på.

2. Analysér Sprouts eksportmotiver.

3. Analysér Sprouts internationaliseringsproces.

4. Diskutér hvorvidt kulturelle forhold påvirker Sprout.

Uddrag
Sprout befinder sig på to markeder. Markedet for skeer og markedet for blyanter. 85% af deres salg er B2B, hvilket betyder at Sprout sælger mest til andre virksomheder frem for, at sælge til private.

Sprouts kunder køber disse blyanter for, at være bæredygtige og gøre noget godt for miljøet, hvilket giver dem en kæmpemæssig fordel da bæredygtighed og miljø er meget debatterede emner.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu