Segmentering og kampagner | Analyse

Opgavebeskrivelse
Se reklamefilmen fra sundhedsstyrelsen og læs artiklen i bilag 1.
1. Beskriv de forskellige segmenter, som filmen og plakaten henvender sig til.

2. Diskuter om den ”rammer” hele Danmarks befolkning.

3. Hvilke segmenteringskriterier har været i spil? Og nævn nogle der ikke har?

4. Hvad er budskabet med denne kampagne? Herunder om der er en skjult dagsorden med kampagnen – udover at sige tak til Danskerne?

5. Passer valget af Christoffer Læssøe og medievalg med de forskellige segmenter filmen vil ramme?

6. Giv et bud på, hvilke af de 36 segmenter fra Conzooms livstilsanalyse, denne reklamefilm særligt retter sig mod.

Indholdsfortegnelse
”Alle brikker faldt på plads”
Hvorfor ikke Advice?

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu