SACkit | Analyse

Indledning
SACkit sælger livstilsprodukter som sækkestole, sofaer, borde, og lydprodukter i form af højtalere og høretelefoner.

Derudover har de lanceret en ny møbelserie ved navn SACkit nordic, som består af barstole, lounge-stole og sofaborde, som har fokus på kvaliteten.

Indholdsfortegnelse
Produktudvikling
Serviceydelser og branding

Uddrag
SaCKits produktudvikling tager fokus i produktudviklingsprocessens 6 faser. Det kan ses ud fra at SACKits produktudvikling er bygget op omkring, at de kun laver ting, som virksomheden selv gerne vil eje.

Derfor lancerede de i 2018 en ny møbelserie med navnet SaCKits Nordic. Sackits Nordic var deres væksthåb og som bestod af fx barstole, lounge-stole og sofaborde med kvalitet i fokus.

Hver gang Sackit lancerer nye produkter, har de håb om at øge deres vækst enormt og øge deres salg.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu