Indledning
Afsenderen af filmene er Visit Denmark som er Danmarks største turistorganisation. De fremviser Danmark som en turistattraktion for at få flere turister, så de kan opleve Danmarks store attraktioner rundt omkring i landet.

Den optræder som reklame på tv’et hvis man sidder og ser tv2, så kommer der reklamer og så vil den højst sandsynligt op, jeg har i hvert fald set den mange gange før på tv, men også på nettet f.eks. reklamer på YouTube eller andre streamingprogrammer.

Uddrag
I ”mere end bare Danmark” er det et kendt ansigt, altså Martin Brygmann omkring danskerne som fortæller, hvilket gør en mere interesseret.

”Just another day in Copenhagen” fortæller pigen, hvad man kan lave og der kommer billeder ind som, så man kan se det og får mere interesse for ligesom at prøve og tage dertil og opleve det, måske med nogle venner.

I reklame 1 og 2 er der nogen der fysisk viser os attraktionerne, og der følger kameraet dem, så når ham i reklame 1 cykler på sin bmx og ham i reklame 2 snakker og kameraet følger ham og kommer tæt og zoomer ud igen.

Perspektivet er meget varieret i alle reklamerne både frø-, normal- og fugleperspektiv. Det mest glade farver og mest lys der er vist.

Omkring klipningen er det en elliptisk klipning der går ind og dominerer meget, da man ikke ser dem rejse hele turen, da det ikke ville være interessant at kigge på, og bliver derfor klippet så man ser dem når de er fremme.