Markedsundersøgelse af unges forbrug af gaming

Matematik-afsætning – rapport

Indholdsfortegnelse
1.Hypoteser
2.Spørgsmål
3.Analyse
3.1 Køn og Målgruppe
3.2 Foretrukne platform
3.3 Spil kategori
3.4 Timer om dagen på spil
3.5 Køb af spil de sidste 3 måneder
3.6 Mere fokus på gaming som sportsgren
3.7 Årlig forbrug på gaming
4.Konklusion
6.Anbefaling til Ea Sports
7. Refleksion

Uddrag
Som før sagt så er kvinderne ikke nogle store forbrugere af spil og dermed betyder det også at de heller ikke kommer til at bruge mange peng på spil nogle kvinder har brugt mellem 0-500kr på det måske til deres kærester eller eget forbrug.

Mændene som jo er den store forbruger af spil, kan vi se bruger langt flere penge på spil og der er langt flere som der puger penge, vi kan f.eks. se at der er 27 mænd der bruger mellem 1.000 - 2.000kr om året på spil og faktisk også 15 der bruger 4.000+ kr på spil om året.

Vi kan konkludere at de største dele er mænd som komme rlang ned k pengepungen når det kommer til gaming

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu