Markedsføringsloven Noter

Indholdsfortegnelse
CASEOPGAVE 19A: MARKEDSFØRING

Uddrag
1. Ifølge Markedsføringsloven Paragraf 9, salgsfremmende foranstaltninger så må virksomhedne gerne give en tilgift (altså en "gave" kunden får med uden beregning ved køb af et andet produkt),

Dog så må der ikke udelades væsentlige oplysninger, der mærkbart ændrer i forbrugerens økonomiske adfærd. F.eks så skal værdien af tilgiften fremgå af annoncen.

Det kan være lidt svært når vi ikke kan se den endelig annonce og vurdere om Omar har skrevet værdien på, men hvis han har det så må han gerne give den her parfume med.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu