Købsadfærdsanalyse ved køb af rejser & Lakrids

Indledning
Lakrids by Johan Bülow startede op i 2007 på Bornholm. Den oprindelige idé, var at lave en butik, hvor kunderne kunne købe lakrids, men samtidig få en god oplevelse med sig når de forlod butikken.

Virksomheden har stor fokus på at lave kvalitetsprodukter (Gourmet), uden farlige tilsætningsprodukter, stilrent, moderne og anderledes emballage ift. sædvanlige indpakning af lakrids.

Indholdsfortegnelse
Aflevering 2
Lakrids by Johan Bülow

Del 1
Værdikæde
- Støtteaktiviteter
- Primære aktiviteter
Kernekompetence

Del 2
Købsadfærdsanalyse ved køb af rejser
- Købstyper
- Købsadfærdstype
- Behov
- Købemotiver
- Beslutningsprocessen og deltagere i beslutningsprocessen
- Eksempel:
Hvordan bør TUI forholde sig til de 4 p’er og fremtidig succes?

Uddrag
Som tidligere nævnt, spiller leverandøren en stor rolle i den indgående logisk. Virksomheden udvælger de bedste leverandør fra hele verden, som opfylder kravene som Lakrids by Bülow stiller.

Råvarer såsom rismel, lakridspulver, lakridslikør, og kakaobønder. Bl.a. finder de deres søde lakridsrødder i Italien, Afghanistan og andre dele af Mellemøsten .

Virksomheden prøver konstant at udvikle flere varianter af lakrids, som gør at de skal ud og finde flere leverandør.

Der skaber merværdi for forbrugeren, da de opnår at få de bedste lakridser på markedet til produktionen af kvalitetssikret råvarer.

Fremstillingsprocessen minder om mange andre fødevare-produktionsvirksomheder. Maskinen lakridsmassen bliver tilberedt i, minder om en cementblander.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu