Brug 2 sek mere | Analyse | Sikker Trafik | 10 i Karakter

Indledning
Denne kampagne film hører under, kategorien skræmmekampagner. Den vælger at fokuserer på de konsekvenser for at, nå igennem modtageren og få dem til følge budskabet og ændre adfærd.

Formålet i ” Brug 2 sek mere” er om, at folk skal være mere opmærksomme i trafikken for at undgå at ende som trafikofre.

Uddrag
Afsenderen er rådet for sikker trafik, som er en privat organisation, der arbejder for at øge trafiksikkerheden.

Kampagnen giver udtryk for en del sørgelige og triste følelser, igennem ord og lyde der bliver nævnt. F.eks. ” ulykke”, ” blod”, ”død”, ambulance lyde og hospitalstøj.

Modtageren er alle i trafikken fra cyklisterne til bilerne, alle dem der vis handlinger kan påvirke andre i trafikken hvis opmærksomheden mangler.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu