Indholdsfortegnelse
Identificerer Lagkagehusets brug af promotion
Er brugen hensigtsmæssig
Kom med forslag til Lagkagehusets fremtidige brug af promotion:

Optimer dit sprog - Klik her og bliv verdensmester i at skrive opgaver

Uddrag
Lagkagehuset gør ikke den store brug af således at promovere sig. Dog er det ikke fordi at Lagkagehuset ikke er til at finde på diverse sociale medier.

Virksomheden benytter nemlig de sociale medier, såsom Instagram samt Facebook, men Lagkagehuset har ikke betalt promovering gennem de sociale medier.

Dette betyder også at de tager brug af Public relations (PR) Ment således at de har deres egen “side”, på de sociale medier, men er betaler ikke for at poppe op, som reklame (eller andet) på forbrugernes skærm.

Brugen af de sociale medier, er mere for at opretholde sig på den teknologiske udvikling, i og med at de sociale medier fylder mere og mere i den daglige hver dag

i både den unge del af befolkningen, men ligeledes er der også begyndt at opstå en tendens med at den ældre del af befolkning, således også kommer på de sociale medier.

Udover dette har Lagkagehuset også deres egen hjemmeside. Herudover kommer de også ud til kunden på forskellige messer, her deltager de, blandt andet i Bryllupsmessen.