Analyse af Rains | Afsætning | Noter

Indholdsfortegnelse
Opgaven
1. Redegør kort for virksomheden Rains.
- Besvarelsen må maksimalt fylde 2400 anslag inklusive mellemrum.
2. Analyser købsadfærden ved køb af en regnjakke fra Rains.
3. Vurder hvilken konkurrencestrategi Rains anvender.

Uddrag
Jeg vil i denne redegørelse kort forklare om hvilken slags Rains er, og hvornår de blev stiftet osv. Forklare deres målsætning for de næste par år og de forgående år. Derefter vil jeg forklare om hvilket marked og branche Rains befinder sig i.

Rains er en dansk mode virksomhed. Der designer regntøj, jakker osv. til modebevidste forbrugere. Rains blev stiftet af i 2012, Philip Lotko

Daniel Brix Hesselager og Kenneth Davids og blev i slutningen af 2017 offentliggjort som en af de 1000 hurtigst voksende firmare i Europa.

Fra en periode på 3 år, har Rains vækstet deres omsætning med hele 254 %, hvilket gjorde at de havde en omsætning i slut 2017 på 19,5 millioner euro, hvilket er svarende til lige under 146 millioner.

Ifølge Rains’s CEO Jan Stig Andersen mener, at Rains ikke bare sælger jakker osv. Men de derimod sælger en livstil, når man har købt en regn/jakke hos Rains, vil man ikke gå hen og købe fra andre producenter

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu