Indledning
Unisport A/S er en handelsvirksomhed, som køber varer fra en producent, og videresælger varer til kunderne. Det er et aktieselskab, fordi den er ejet af en masse forskellige private investorer.
De kan findes i seks forskellige lande rundt i verden. Danmark, Norge, Sverige, Findland, Holland og UK.
Det er med til at vise, at Unisport er en meget stor sportsforhandler i forhold til dens konkurrenter Sportsmaster og Intersport.
Indholdsfortegnelse
Samarbejdspartnere:
Omkostninger:
Nøgleaktiviteter:
Nøgleresurser:
- Fysiske resurser
- Intellektuelle resurser
- Medarbejderresurser
- Finansielle resurser
Markedstilbud:
Kunderelationer:
Distributionskanaler:
Kundesegmenter:
Hvordan er Unisports 4 p´er?
- Produkt:
- Pris:
- Place:
- Promotion:
Den afhængige omverden.
- Konkurrenter:
- Leverandører:
Den uafhængige omverden.
- Økonomiske forhold:
- Teknologiske forhold:
- Kulturelle forhold:
SW- Analyse
- Styrker:
- Svagheder:
- Muligheder:
- Trusler:
- Produktudvikling:
- Produktion:
- Marketing:
- Salg og Service
Uddrag
Unisport har markedstilbud hele tiden, af den ene eller den anden grund. Det kan være fordi, der er et produkt de ikke kan få solgt til den pris det normalt er sat til, og de er tvunget til at sætte den ned.
Det kan også være de har et limited edition produkt, som kunderne er ude efter, så sætter de et bestemt antal til salg, hvor de ved de vil blive solgt, fordi det er et meget eftertragtet produkt.