Tænk nu hvis du vandt | Analyse | Danske Lotteri Spil AS

Indledning
I reklamen sender de en meddelelse med hvor god oplevelse man kan få hvis man spiller med i lotto for ”tænk nu hvis du vandt”. Afsenderen for reklamefilmen er Danske Lotteri Spil A/S.

I reklamen bliver en mand overasket af hans nabo med billetter til Australien, da hun ved hvor meget han gerne vil over og besøge hans ven James, og det ser hun muligheden for idet hun vinder i lotto.

Det foregår primært i hans hjem, men også i Australien hos vennen James. Modtageren for reklamefilmen er personer over 18 år da der er regler og vilkår for hvor gammel du skal være for at spille.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu