SWOT analyse af Too Good To Go | 12 i karakter

Indholdsfortegnelse
SWOT-analyse
a. Interne forhold.
b. Eksterne forhold
c. konklusion

Uddrag
Her kigges på de interne forhold som virksomheden selv har indflydelse på og kan ændre. Hvis man ser på Too-Good-Too-Gos styrker har de en stor styrke I at have nogle stærke investorer, (Birgit Aaby, Mette Lykke og Preben Damgaard ) som både har gjort det muligt at etablere en stor kapital, samt har et stort kendskab til udformningen af virksomheder.

Derudover har de selv udformet deres App således, at deres koncept er let at benytte for både forbrugere og virksomheder/sælgere.

Dette giver dem både mulig for at udforme/foretage ændringer i Appen, og samtidig er det gratis for både forbrugere og virksomheder at benytte den.

---

Her kigges på de eksterne forhold der ligger udenfor virksomheden, og som de ikke kan ændre, men må tilpasse sig i stedet.

De muligheder virksomheden har at benytte sig af, er først og fremmest en stigende tendens til webhandel. Handel er blevet mere digitaliseret, også indenfor salg af fødevarer.

Dette kan blandt andet være en af grundende til at deres webshop har klaret sig bedre end forventet.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu