Indledning
Forskellighed findes i mange former. Det kan findes i så simple former som køn, hudfarve, seksualitet osv. Dog er vores samfund præget af uenigheder om hvorvidt disse forskelligheder skal eksistere i vores samfund.

Der er et tabu om kvinders utryghed i samfundet på grund af mændenes seksuelle begærer som de ikke kan styre, er begyndt at komme frem i lyset og flere kommer frem med deres historie.

Seksuelle drifter har både kvinder og mænd, ifølge Georg Brandes som var en af de store politiske forkæmpere under sædlighedsfejden i 1800-tallet, dog har mændene sværere ved at beherske sig.

Uddrag
Der er en masse krydsklipning som sker i et højt klippetempo, der er med til at give en oplevelse af fare, uro, drama og lign., idet de sidder i metroen mellem kvinden og manden, hvor de får en masse øjenkontakt men ikke længe da kvinden bliver utryg.

Et andet øjeblik, hvor der er en masse krydsklipning i et højt klippetempo er efter, at hun har forsøgt at skyde ham og de har en intens øjenkontakt.

Hun virker ikke bange for ham længere, men mere bekymret (09:47 – 10:07). I forhold til lyden, så bliver der udelukkende brugt reallyd, som er med til at skabe en stor troværdighed til kortfilmen, og får os som seere til at leve os mere ind i fortællingen.

Der bliver brugt travelling kamerabevægelse som er med til at fremhæve dramatikken, og med det håndholdte rystende kamera som gør det hele mere kaotisk.

Disse to filmiske virkemidler gør det så ekstremt dramatisk og kaotisk som det kan blive. Denne travelling kamerabevægelse og det håndholdte rystende kamera ses, når kvinden løber på de tomme metrogange væk fra manden (03:05 – 03:38).

Som jeg tidligere nævnte, så er de modsætninger men alligevel har de en forbindelse, en forståelse, med og for hinanden, hvilket er hvad der gør deres sammenspil rigtig godt.

I og med at de er modsætninger, så har de mange kontraster såsom deres udstråling. Manden virker frastødende, ødelagt og mørk, hvorimod kvinden virker mere ordentlig, ren i hendes udseende og sød.