Nobia Denmark | Afsætning | 10 i Karakter

Indholdsfortegnelse
Nobia Denmark
- Virksomhedskaraktistik
- Analyser den formodede købsadfærd for en selvvalgt familie
- Analyser hvordan 4 selvvalgte forhold i køkkenproducenternes uafhængige omverden kan påvirke deres salgsmuligheder

Uddrag
Nobia er et af Europas førende køkkenproducenter med 20 køkkenbrands bag sig, og derfor befinder de sig også i køkkenbranchen.

Den danske succeshistorie begyndte i 1966 da de startede med køkkenbranden HTH. Brandet blev en stor del af Nobia sammen med de to andre danske køkkenbrands Uno form og Invita.

Nobia er et aktieselskab A/S. Det er en produktionsvirksomhed, da de selv fremstiller deres produkter. De tilbyder både servise og vejledning i deres egne butikker, de har dog også både franchisebutikker og detailhandler.

Nobia fokusere på at få de bedste og mest funktionelle og moderne køkkenløsninger, som er solide og som kunderne vil blive tilfredse med.

I 2019 havde Nobia Denmark en Nettoomsætning på 1.909 Mio kr og et årsresultat på 300 mio kr. Nobia vil gerne tilbyde deres kunder at få den køkkendrøm de altid har drømt om.

De vil selvfølgelig gerne være de mest førende og bedste køkkenspecialister. Deres vision er ”inspring Kitches made easy” som betyder inspirerende ”køkkener gjort nemmere” som gør det nemmere for kunderne at vælge et køkken.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu