Indledning
”Foretag en analyse af ”MOR SOM 15-ÅRIG” og ”Mød et fadderbarn fra Zimbabwe” med særligt fokus på genre, vinkling og målgruppe. Sammenlign de to tekster, og vurdér deres gennemslagskraft.”
Indholdsfortegnelse
Mor som 15-årig:
”Plan International Danmark: ”Mød et fadderbarn i Zimbabwe”.
Sammenhængen mellem ”mor som 15-årig” og ”mød et fadderbarn i Zimbabwe”
Uddrag
Man skal os se på argumentationen for ”mor til 15-årig” da at argumenterne er der gør det hele mere troværdigt, man ved at man oplever fakta i mor til 15-årig
Og den fakta ved man fordi man har hørt og set hvordan det er i Kenya så mange gange før , så man ved det er den livsstil rigtig mange af kvinderne har, men argumenterne man brugere består af påstand som er kvindernes historie
Og de bruger påstanden om at blive tidlig gift, få børn tidlig, og havde dårlige mænd, deres belæg i det er at deres mænd er dem utro, voldig
Og de for ikke mulighed for at fuldføre deres folkeskole, og derved aldrig for en uddannelse, men hjemmel i det hele er at de lever under en forfærdelig livsstil og i et land, hvor tingene desværre er sådan
Og det ved man, så det begrunde hele påstanden og belægget i det hele. Hvis man os ser på appelformerne bruges der Logos, Patos og Etos, det vil sige der bliver brugt alle 3 appelformer i ”mor til 15-årig ”.