Branding | Noter Afsætning

Indledning
Et brand er virksomhedens særlige profil: den 'personlighed', som kan udledes af forbrugerens oplevelse af virksomheden.

Ordet brand henviser til det varemærke, for eksempel et navn eller et logo, som en virksomhed forsyner sine produkter med, så de skiller sig ud fra lignende produkter.

Indholdsfortegnelse
Hvad er et brand?
Hvad skaber associationerne omkring brandet?

Uddrag
Et brand er en kan bruges til mange ting, fx. tiltrækning af forbrugere, godt omdømme og/eller produkter.

Branding bliver brugt til at skabe merværdi til virksomheden og dens produkter. Samtidig bliver det lettere for forbrugeren at styre efter de varer, der har et brand, som forbrugeren kan afspejle egen personlighed i.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu