Bodylab | Afsætning

Indholdsfortegnelse
Produktudvikling
Produktion
Marketing
Salg og service
Kunder
Mellemhandlere
Leverandører
Konkurrenter
Uafhængige
Massemedier
Teknologiske forhold
Kulturelle forhold
Økonomiske forhold
Miljø
SWOT-opstilling

Uddrag
Priserne på produkterne afhænger af størrelsen, kvaliteten og produktionsprisen. De produkter som der bliver købt flest af er de såkaldte ”Whey-protienpulver” altså valleprotien. Priserne på dette produkt svinger alt fra 50-250 kr. Det afhænger af størrelsen af produktet.

Det veganske proteinpulver de sælger er lidt dyrere i forhold til mængden af pulveret der er. Det er den da produktionen af det veganske protienpulver er dyrere.

Bodylab har deres helt egen youtube kanal hvor de promovere produkter via små film, som også er blevet sendt over tv. De laver også en slags ”hjælpevideoer” over kanalen hvor de laver såkaldte ”guides” til at lave mad, hvor der indgår Bodylabs produkter i.

Bodylab har også deres egen facebook hjemmeside med lidt over 100.000 følgere, hvor de indformere kunderne om tilbud, konkurrencer og nye produkter der er blevet fremstillet.

Bodylab har også noget der hedder ”Team Bodylab” som er et hold af forskellige atleter som de sponsorer. Holdet består af Atleter og såkaldte ”Front Runners”

Bodylab har B2C hvilket vil sige at de sælger direkte fra producenten til kunderne. Det gør de via. deres hjemmeside.

Bodylabs produkters emballage er forskelligt i forhold til hvilket produkt det er og størrelsen på produktet. Produkternes emballage kan være i praktiske serveringsposer eller i bøtter.

På emballagen indgår ”BODYLAB” altid oppe i venstre hjørne af emballagen. På produktet står der også hvilke råvarer der er i, og hvor meget protien der er i produktet.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu