B&O | Noter Afsætning Case

Indholdsfortegnelse
Hvordan arbejder B&O med sit marketingmix(de 4 P’er) for at styrke sin position?
- Pris:
- Prisstrategi: Pris/kvalitetsstrategi

Place Distributionsstrategi? Direkte/indirekte? E-handel? Hvor mange forhandlere?

Promotion Strategi? Hvilke promotion-former anvende B&O overfor hvilke målgrupper (Se B&O informations artikel i forhold til segmenter i målgruppen)

Produkt – Sortiment?Hvilke produkter sælger de til hvilke segmenter? Mærkestrategi?

Argumentér for hvilken konkurrencestrategi B&O anvender?
- Argument:

Argumentér for hvilke vækststrategier B&O anvender, og bør anvende for at skabe vækst?

Salling Group
- Er købet af Wupti horisontal eller vertikal integration?
- Overvej hvilke andre virksomheder – fx større konkurrenter – som Salling Group kunne overveje at opkøbe? Vil det give mening, og er det realistisk?

Uddrag
Pris:
● Dyre produkter
● Man hører sjældent om rabatter i forhold til B&O fordi dem som køber det ikke har problemer med penge
● Vil ikke kendes som et almindeligt fjernsyn dvs. de vil ikke sælges ”billigt”

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu