BilligVVS | Analyse

Indholdsfortegnelse
Billigvvs.dk’s to slags kunder.
Skitser billigvvs.dk's værdikæde.
SWOT-opstilling på baggrund af analyse, af billigvvs.dk's interne og eksterne situation.

Uddrag
Billigvvs.dk’s to slags kunder.
Billigvvs.dk’s primære kunder er privat kunder, der køber til eget hjem. Der er dog også professionelle vvs-installatører, der køber varer hos Billigvvs.dk.

De sælger dermed både til B2C og B2B kunder. Grundet deres lave priser og brede sortiment, passer de godt til begge typer af konsumenter.

Skitser billigvvs.dk's værdikæde.
Jeg har taget udgangspunkt i ‘Den forenklede værdikæde af detailvirksomheder’.

Indkøb og lager:
Billig VVS indkøber direkte fra producenten. Vi må formode at de indkøber deres varer til en lav indkøbspris, eftersom de promovere med deres navn at deres varer har “billige” priser.

Billigvvs.dk blev i 2015 opkøbt af AO, som er en af danmarks største VVS-grossister, så nu er deres lager der. Varerne afsendes derfor fra koncernens eget lager.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu