BilligVVS | Afsætning

Indholdsfortegnelse
Kunder hos BilligVVS
Værdikæde for BilligVVS som er en handelsvirksomhed:
SWOT-opstilling

Uddrag
Prisen på BilligVVS´ vare er billiger end deres konkurrenter. Det betyder at deres avance ikke er lige så høj som f.eks. XL-byg, Silvan og jem&fix. Men volumen er stor og omkostninger til fysiske butikker er skåret væk.

BilligVVS´s promotion og distributionskanaler er hovedsageligt gennem internettet via display annoncering, Affiliated marketing, mobil-annoncering, TV, radio og anden offline marketing og specielt brugen af sociale medier.

Billig VVs brander sig selv som at være miljøbevidste da de skriver at de er forrest i branchen i at være miljørigtige og de siger deres hjemmeside er CO2 neutral.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu