Indholdsfortegnelse
karakteristik af virksomheden: 3
Virksomhedens kunder: 3
Hvad kendetegner disse kunder i deres køb?: 3
Hvilke markeder findes disse kunder på?: 4
Beskrivelse af målgruppen/målgrupperne: 4
Redegørelse for kundens typiske købsadfærd i forbindelse med indkøb af et produkt fra virksomheden: 4
Hvilke valgkriterier vil i mene er vigtige for en kunde ved køb af virksomhedens produkter?: 4
Relaterer virksomheden og dens kunder til transaktions- og/eller relationsmarkedsføring: 5
Tegn eksempler på hvem der kunne være virksomhedens netværk, fx 5 netværksvirksomheder/organisationer: 5
Hvilke markedsføringsmæssige aktiviteter vil i mene vil være de mest væsentlige for virksomheden?: 5
Uddrag
AUTOproff er Autobranchens største digitale bilauktion for handel med brugte biler blandt professionelle. Årets ejerleder i 2019 var Jesper Ratza. Auction group A/S - AUTOproff blev stiftet i 2013.
Virksomheden har 35 ansatte og virksomheden har hovedkontor i region sydjylland. Virksomheden ligger inden for autobranchen, deres resultat før skat i 2019 lå på 10. mio. kr. og deres bruttofortjeneste lå på 27. mio. kr.
AUTOproff er en B2B platform som danske og internationale bilforhandlere bruger, til at handle deres B2B med.
---
Virksomhedens kunder er professionelle forhandlere, der lever af at sælge deres biler til private kunder.
Når Auction group vælger at sætte en bil til salg på deres online auktionsportal, er det ikke for at skabe en tæt relation med deres købere, som der oftest sker i andre virksomheder.
Dem der står for at indkøbe biler i for virksomheden vil oftest være professionelle indkøbere, dere er sat til at finde de bedste biler til den skarpeste pris.