Arlas JÖRD | Afsætning Case

Indledning
Arla har lanceret en ny produktserie, JÖRD, som er havredrik i forskellige udgaver. De har lanceret 3 forskellige udgaver, som er 100% plantebaserede under det nye brand.

Fælles for disse 3 nye produkter, er at de er skabt af råvarer fra den nordiske natur, med fokus på den gode smag.

Indholdsfortegnelse
Vælg en fiktiv person, som kunne tilhøre målgruppen for disse produkter. Giv en kort beskrivelse af jeres fiktive person.

Uddrag
Vores fiktive person hedder Pernille, er en nybagt mor, i slutning af 20érne som bruger hendes fritid på hendes blog og de sociale medier.

Hun går utrolig meget op i økologi for at passe på vores jord og samtidig går hun efter produkter der er svane- og ø mærket, når hun er ude og shoppe.

Helst ingen parfume i cremerne, da det ikke er godt for børnehud. Pernille er blevet tilbudt, fra flere økologiske brands om at indgå et samarbejde via hendes blog, da rigtige mange fra det grønne segment følger hende.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu