Aarhus street food | Virksomhedsøkonomi | 10 i karakter

Indledning
Aarhus street food åbnede dørene for lidt over 3 år siden, de har haft en kæmpe succes med deres borough market inspireret “street food” koncept.

I Dag kan de se smilende på deres millioner årlige besøgende og et årsresultat på flere millioner kroner.

Uddrag
Det der har fået Aarhus street food, til at vinde restaurant ræset i Aarhus, og som har fået gæsterne til at vælge dem lørdag aften og som gør konceptet til en guldmine, er at man kan tage ind med familie og venner, med en forventning om at få god og frisk mad til billige penge.

De krav der bliver stillet til de forskellige køkkener er at de aller mindst skal have en ret, gæsterne skal kunne købe til 55 kr. dog kan man også komme af med en del penge, hvis man ikke har noget imod det, og man gerne vil have en bedre aften.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu