Indledning
I denne opgave tager vi fat på virksomheden Perths The-handel. Vi analyser den grundigt og derved laver en relevant virksomheds karaktistik.

Vi kommer helt tæt på virksomheden og kommer i dybden, hvor vi bland andet argumenterer for kernekompetancer og gør brug af modellerne

og derved helt ned til vores forenklet værdikæde. For at komme frem til hvad der rigtig og hvordan vi kom frem til det.

Indholdsfortegnelse
Indledning
Virksomhedskaraktistik af perches te handel.
Den forenklet værdikæden
Virksomhedens Kernekompetence
Kilde liste:

Uddrag
Perchs the handels værdikæde består af en række aktiviteter, som tager udgangspunkt i en detailvirksomhed og som 3 vigtige kategorier der optræder som er indkøb og lager, Markting og slag og service. På den måde skaber det værdi for virksomheden.

indkøb og lager - Virksomheden indkøber deres vare fra Asien til Europa fra producenten himalayan Teaproduceres Shangi La.

Perhes the handel har et lager i Hvidovre til deres onlineshop bestillinger ellers er lageret i butikkerne, da de ikke behøves et stort lager.

Optælingstatus sker automatisk når varerne kommer ind, så har man et lagersystem. Markting - Perches thehandel gør brug af premium strategi, da de har høje priser for et højt Kvalitetsprodukt.